10 May 2016

Beni Güzel Hatırla (Okan Savcı)

Beni güzel hatırla 
Bunlar son satırlar… 
Farzet ki, bir rüzgârdım, esip geçtim hayatından 
Ya da bir yağmur sel oldum sokağında 
Sonra toprak çekti suyu… 
Kaybolup gittim, belki de bir rüya idim senin için 
Uyandın ve ben bittim… 

Beni güzel hatırla! 
Çünkü; sevdim seni ben, herşeyini… 
Sana sırdaş oldum, dost oldum, 
Yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini, 
Beni üzdün, kınamadım. 
Alışıktım vefasızlığa, el oldun aldırmadım… 

Beni güzel hatırla! 
Sayfalarca mektup bıraktım sana. 
Şiirler yazdım her gece, çoğunu okutmadım. 
Sakladım günahını, sevabını içimde 
Sessizce gittim… 

Beni güzel hatırla! 
Sana unutulmaz geceler bıraktım 
Sana en yorgun sabahlar… 
Gülüşümü, gözlerimi, sonra sesimi bıraktım. 
En güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka, 
Söylenmemiş “merhaba”lar sakladım her köşeye 
Vedalar bıraktım duraklarda. 
Ne ararsan bir sevdanın içinde 
Fazlasıyla bıraktım ardımda. 

Beni güzel hatırla! 
Dizlerimde uyuduğunu düşün, 
Saçını okşadığımı, üşüyen ellerini ısıttığımı, 
Mutlu olduğun anları getir gözünün önüne 
Alnından öptüğüm dakikaları... 
Birazdan kapını çalan kişi olabileceğimi düşün 
Şaşırtmayı severim biliyorsun 
Bu da sana son sürprizim olsun 
Şimdi, seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum 
Beni güzel hatırla. 
Gidiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarda argo ve benzeri kelimeler kullanmamaya dikkat ediniz.
Türkçenin imla kurallarına uymaya özen gösteriniz.
+18 içerikli yorumlar yapmayı aklınızdan geçirmeyiniz.
Facebook ve Twitter Türkçesiyle yazılmış; k ve v harfleri yerine q,w,x harfleri kullanılan yorumlar okunmadan silinecektir.